onsdag 22 juni 2011

Studenten


Hejsan! :) Jag måste bara få visa en bild på mig och min fina klass, Livsmedelsprogrammet - Bageri och Konditori, som tog studenten den 10 juni!
Både en rolig och sorglig dag! Jag har haft en jättebra klass som jag kommer sakna väldigt mycket :)

Nu i sommar kommer jag jobba på Konditori Centrum i Älvsbyn, sen får vi se vad som händer :))

Övre raden:
Viktor, Anna, Carola, Jennifer, Ola
Nedre raden:
Ida, Jag, Jessica, Matilda, Amanda, Linn, Lina

Bild tagen av express-bild.

3 kommentarer:

  1. gillar din blogg starkt:) Skulle vara jättegulligt om du röstade på min klänning!!
    http://www.nelly.com/se/designyourdress/?obj=AZWUsqLOAsm0bnVt7cI0IPNmVn0d7g975VOkBax0GZ9hDUO8uW73#Gallery

    SvaraRadera
  2. Fina nyheter, grattis! Blir spännande att se vad du hittar på i framtiden! :)

    SvaraRadera
  3. Åh vad fint fotot blev! :D Och en riktig blekfis var jag, haha.

    SvaraRadera